Monday, February 26, 2007

När drömmar skall skiljas från verklighet och tvärtom

Det är svårt när man byter miljö och umgänge på några timmar att verkligen uppfatta vad som händer. Lilla hjärnan hänger inte riktigt med alltid. Det kändes som att Odense var ett avstickande overkligt spår när jag kom hem till Bergsgatan. Likaså kändes stockholmsvistelsen som en dröm när jag äntligen kom fram till Hans Tausens (tog nån extratimme att få tag i väskan fylld med falukorv, messmör och blodpudding).

Ja, nu har Anna börjat gästspela på sidan. Så bra att ni får följa hennes tillvaro när jag inte har tid. Det vill säga när jag ligger i sängen och tittar på film, äter god mat och tillbringar njutningstid med nära och kära i sthlm. Jag blev glatt överraskad av det vita täcket under mig när jag flög in över mälaren. Nu sitter vi och pluggar igen veckan som gått. Suttit i några timmar nu, går lite segt men har blivit något uppdaterade på cytoskelettet, celltransporter, golgi och ER.

Blev inte så mycket bilder heller men några från i lördags kan jag skicka ut i cybervärlden.




mmmmarängsviss




No comments: