Monday, February 19, 2007

Så var det dags att återvända till landet på andra sidan sunden

Jag börjar med att lägga in lite bilder från rusturen som jag kommit över. Några är tagna med mobilkamera och därmed inte den bästa upplösningen.
Anna fyllde 22 i fredags. Vi firade detta med första middagsbjudningen på Hans Tausens Gade 16, 15 samt skönsång på A-bar vid tolvslaget. Jag bakade scones och hyllade huvudpersonen på morgonen innan vi åkte till fredagens föreläsning. Helgen började och vi tåg tåget mot Kastrup. Vi hamnade i vilkupén vilket vi båda uppskattade, hade inte sovit så mycket den natten. På flygplatsen hoppade Anna av men jag åkte vidare till metropolen Lund där Niclas mötte mig på stationen. Vi hade sen en underbar helg i Lund med alla studenter, inte minst studenten Maja från Helsingborg. Det var som sagt mycket trevligt att vara tillbaka i svea rike och få en teaser inför morgondagens resa till huvudstaden. En lysmikroskopundersökning 8-10 sen är det min tur att ta flyget från Kastrup. Ses snart.


Langeland


Langelands Camping


Ut o smygfota



Blåsigt och skönt med natur














Maffiabrudparet





Eros


Kroppsmålning

15 februari Hans Tausens Gade o A-bar






Rebecka o Isabelle firar Annas dag


vi sjunger


10 kr/st


Tutorer


Malmös Nation, Lund


Middag i Niclas Barhörna


Sen till lounge o dansa till mycket bra musik


Erik Wetter var där


Calle likaså


o Ante


o Jesper


o Helsingborgstjejerna från Australienresan

No comments: