Monday, May 26, 2008

med emfas

Så.
Ingen panoramabild fick jag till men här kommer ett smakprov på hur jag har det. Anahita hjälpte mig fixa lite under helgen parallellt med middagar, brunch, secondhand, solsken, plugg, schlager, film och annat roligt man hittar på så här en helg i maj. Det blev en del foton när Anahita gick loss med kameran, javisst!

Schlagern var rätt intressant att se trots allt. Noterat: Frankrikes låt är svårslagen, Spaniens Reggaeton-Dr Bombay kan bli en sommarplåga, korta silverklänningar var en genomgående trend, oktavhöjningarna är utdöende. Undra hur resten av Europa tog Sveriges poängpresentation.

Vad jag istället kan berätta är:
Staffan och jag pausar i flytten och äter Sushi och övar kameran



Just nu:





Inflyttningsmiddag hos Staffan med chili con carne













Anahita paparazzar





många små bellisar











Persisk gryta





bbq nyborgvej



No comments: