Sunday, April 22, 2007

alldeles långtråkig eller alldeles, alldeles underbar

Så var det dags med en utflykt igen. Skulle egentligen stannat i Odense och gått på FADL kurs. Annars skulle jag egentligen åkt till stockholm och firat bror som fylllde 25 i lördags Grattis! Men, så blev det en helg i båstad. Och det ångrar jag inte.
Mötte först Maja i Hbg på en supertrevlig snabbdate på city wok medan jag väntade in tåget till båstad. Ankom den lugna byn på torsdagkvällen efter en hel del läsande på tåget. Har inte fått så mycket läst på så kort tid på lång tid. Åka tåg är bra på många sätt.
Helgen bestod i korhet av lite mer läsande, lek med de söta små nysgerrige kattungarna, familjelunch i hovs hallar, film, glass, promenad, hygge och idag en trip till köpenhamn och christiania. Lite tråkigt att vara tillbaka i Odense men kul att få höra hur det gick för tjejerna på langeland och fortsätta läsa om dna.

Roskildelistan har släppts också för er som har missat det.

juste, är det nån som vill ha biljetter till Rolling stones i sommar så har jag fyra sittplatser som min far icke vill bruka.

God natt gott folk.


Signe och den med krokig svans


Christiania


glass glass glass i kylan


Henrik o Eva

No comments: