Friday, March 19, 2010

Det är hjärtat det handlar om

Igår fick jag uppleva mitt första hjärtstopp; jag var inte delaktig på något sätt i HLR-en men bara att se en människa ventileras, pumpas, stötas, vakna till liv... jag hoppas det blir till att upplevas igen...

Har ni sett babel? Det har iaf börjat igen och de har tagit fasta på faktumet att INGEN författare/poet ville skriva kärleksdikter till kronprinsessans storslagna bröllop som äger rum om tre månader (hihi). De har istället gjort en skojig grej med Bob Hansson och ja det är nästan så att jag blir sugen på att slänga ihop en kärleksdikt. Och köpa alla böcker som dom pratar om, speciellt Fredrik Lindströms nya "Evolutionen och jag kommer inte överens".

Lyssna på det här


eller varför inte hela den här
http://soundcloud.com/four-tet/essential-mix-january-2010

No comments: