Sunday, October 21, 2007

Höstlovet kunde inte komma lägligare

Torsdag kväll tog swebus nattbuss mig och Madeleine till Stockholm.
Jag har säkert sagt det förut och måste säga det igen: Det är som en dröm. Det känns som att jag aldrig lämnat Stockholm när jag kommer tillbaka. Alla är där. Allt är där. Jag är där.

Veckan innehöll bl.a. (så som det brukar/ska vara) :
Sushi hemma hos småkaos i abrahamsberg.
Barhäng, bra musik och dans
Fotografering
Inredningsutställning - casa cor
Karolinska Institutet - plugg, f&s, luncher och föreläsningar
God mat, äppelpaj och vinterblandning i mängder till Bill, Bull och Bajs
Persiskt gästabud hemma hos Maryam
Mer hemmalagad Sushi på Bergsgatan 2
Brunch på Långbro värdshus med pappa (rekommenderas)
Höstpromenader i kalla staden
Dansrundor i Stockholm
Det gäller att passa på när det erbjuds bra musik tillsammans med alla underbara -jag niger och tackar alla för den här uppfriskande veckan.

Så här såg det ut; sans facon:






















































































No comments: