Saturday, May 12, 2007

Sommar, kalas, glass, ananaspaj och regn

Just nu regnar det utanför mitt fönster, det har det gjort till och från hela veckan. Men jag hade några bilder från förra veckan jag glömt visa er, så jag lägger in de gladare känslorna istället. En tempohöjare var lördagens tillställning hemma hos Martin (en av många som inte tycker om när jag plockar fram kameran men som sedan väldigt gärna vill titta på bilderna som togs). Det var ölspel och hygge blandat med danska hiphopduon Nic&Jay, en del mylo essential m.fl. Sedan var det Boogies vid tvåtiden, inga roliga bilder förutom en Sydney-skyline miniatyr jag hittade vid taket. Dagen efter blev en lugn dag i parken med tillhörande glass. Jag ger er här även ett ypperligt tillfälle att ta del av en Odense-favorit: Ananaspajen! Bara att klicka på den frestande bilden, följa diverse enkla steg och servera med vaniljglass. Dömt att lyckas.



























No comments: