Tuesday, May 5, 2009

Det handlar lixom om att Bara Vara

Några veckor har gått sedan påsklovet tog slut och det känns som att sommaren är här. Nästan.
Idag upplevde jag något ganska tragiskt. Jag var på väg hem och strax utanför min port ligger en fågel och flaxar frenetiskt med vingarna. Men ingenting händer... Den var inte så stor så antagligen hade den fallit ner och brutit något hann jag tänka. Men jag gjorde Ingenting. Jag ånkade lite över att det gjorde ont att se på stackarn men jag kunde inte komma på något jag skulle kunna göra för att hjälpa den. Någon som har en idé?

Tiden på Baravara går inte att beskriva, det vara bara alldeles alldeles...

Helgen i Malmö och Lund var också alldeles underbart men på ett fruktansvärt annorlunda sätt. Men livet är livet och 'freedom is a possibility only if your able to say no'.
Missa inte whitest boy alives nya album.

Den 16 maj ska jag och Andreas spela på Alibi. Vi testade ljudet igår och det lät halvbra...
Imorn ska jag jobba första natten av fyra på en vecka. Håll tummarna för att det blir trevligt.
Bisou
/B




Bloc Party



Arlanda



Malmö









Rokokofest







No comments: