Tuesday, August 14, 2007

Dagens I-landsproblem:

Behöver du en stationär pc? en platt skärm? ett N64? ett gamecube? en gul cykel? en trådlös mus? PS2? Spel? Lego?

Jag mår lite dåligt av alla saker som bara är i vägen och som säkert skulle kunna sprida glädje någon annanstans. Det här med att alla ska köpa nytt hela tiden känns inte helt rätt. Jo det finns blocket, tradera osv. men jag tror ändå att folk är lite lata ibland och går till affären där allt finns färdigpacketerat och klart.

Idag var jag och letade lite i förrådet, det slutade med att jag satt och bläddrade bland pappas alla lp-skivor. Jag tror inte han märker om jag råkar ta med några, han har ju så många.

Unilateral eller bilateral? Vill du veta vilken hjärnhalva som dominerar innanför ditt kranie?
Ja, självklart!

1 comment:

Calle said...

Känner du att du har ett PS2 över så har jag en plats för det under min tv :) Vi ses snart i Odense! Puss